Gezonde akoestiek voor nieuw callcenter van CZ
Voor een nieuw in te richten callcenter werden wij gevraagd een naadloze akoestische wand van 14 meter te maken alsmede de spraakverstaanbaarheid en spraakprivacy voor de werknemers de verbeteren.
Gezonde akoestiek voor nieuw callcenter van CZ
Voor een nieuw in te richten callcenter werden wij gevraagd een naadloze akoestische wand van 14 meter te maken alsmede de spraakverstaanbaarheid en spraakprivacy voor de werknemers de verbeteren.

In opdracht van projectinrichter Ahrend Inrichten mochten we aan de slag voor CZ Zorggroep in Tilburg. Voor een nieuw in te richten callcenter werden wij gevraagd een naadloze akoestische wand van 14 meter te maken alsmede de akoestische bureauschermen (ARTdeskscreens) te leveren voor een betere spraakverstaanbaarheid en spraakprivacy voor de werknemers.
Wilt u weten welke akoestische oplossing het beste is voor uw specifieke situatie? Dan maken we graag een advies op maat.