Infographic: zo verbetert u kantoor akoestiek

Slechte akoestiek op het kantoor is een onderschat probleem binnen veel bedrijven. Een rumoerig kantoor resulteert vaak in verminderde productiviteit, concentratieproblemen, stress en uiteindelijk in een hoger ziekteverzuim. Slechte akoestiek is dus niet alleen schadelijk voor de medewerkers, maar kost ook veel geld.

 

Benieuwd naar de mogelijke akoestische oplossingen op uw werkplek? Vul de Quickscan in voor vrijblijvend advies van onze professionals.

CTA_2

 

Infographic over kantoor akoestiek

In deze infographic visualiseren we de oorzaken, de gevolgen en de oplossingen van slechte akoestiek op kantoren.

Infographic kantoor akoestiek van Incatro

Quickscan voor vrijblijvend advies

Om op korte termijn met u te kunnen schakelen, ontwikkelden wij een Quickscan.

Na het invullen van deze Quickscan, nemen onze professional contact met u op voor vrijblijvend advies.

CTA_2

Deel dit bericht

Reageer zelf

* Verplicht veld